خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/10 - 15:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

تاکید محمدی بر تعطیلی ناوگان عمومی پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور و سیر صعودی انتشار بیماری کرونا در پایتخت، برای تعطیلی ناوگان عمومی شهر با جدیت بیشتری تصمیم گیری شود .

داود محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با انتقاد از تصمیم گیری ستاد کرونا مبنی بر تعطیل نکردن ناوگان عمومی شهر گفت: شرایط کشور، شرایط حساسی است و عامل اصلی انتقال ویروس کرونا، ارتباطات و زنجیره تماس انسانی است، لذا میطلبد بر اساس شرایط حساس کنونی و بدون رعایت ملاحظات برای مقابله و مدیریت شیوع بیماری کرونا تصمیم گیری شود.



عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: با در نظر گرفتن شرایط سخت در کشور و انتشار این بیماری در دنیا  و با توجه به اینکه در ابتدای ورود این ویروس به کشور کم توجهی های صورت گرفته است باید شرایط سختگیرانه تری را برای مقابله با این بیماری و کاهش شیوع آن اتخاذ کنیم که تعطیلی ناوگان عمومی شهر به عنوان مکانی بالقوه برای انتشار و شیوع ویروس در اولویت قرار دارد .



محمدی با تاکید بر اینکه حتما شرایط سخت کنونی، تاثیر منفی زیادی بر روی اقتصاد بسیاری از شهروندان گذاشته است و دولت هم بطور حتم با در نظر گرفتن جوانب های مختلف در خصوص تدابیر اتخاد شده تصمیم گیری میکند اما باید در نظر داشت با قوت و اهتمام ویژه ای باید برای مقابله با این ویروس تصمیم گیری شود.



وی تاکید کرد: باید با تصمیمات درست و به موقع هرچند سختگیرانه ، عدم دقت و کم توجهی هفته های اول را جبران کرد.



عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است باید چرخه ی انتقال را کاهش و قطع کنیم لذا از هرگونه تصمیم برای جلوگیری از تماس افراد با یکدیگر استقبال میکنم./



پایان پیام 



 



 

  • کد خبر : 296391
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار